Kategoriler
SEO

Google: Bunu Demek İstediniz!

Kısa bir süre öncesine kadar Google bir karakteri bile farklı yazılmış kelimeleri farklı olarak değerlendiriyor ve arama sonuçlarında buna göre listeleme gerçekleştiriyordu. Yani, “kitap” şeklinde bir arama ve “kitaplar” şeklindeki bir aramada sonuçlar farklı yer alıyordu. Tabii buna ek olarak da yanlış yazımları “bunu mu demek istediniz?” şeklinde düzeltiyordu. Arama sonuçlarını semantik anlamda geliştirmek isteyen Google, bir […]

Kategoriler
SEO

Arayüz Geliştiricileri için SEO İpuçları

Kişilerin ve markaların SEO’nun önemini henüz kavramaya başladığı, web sitelerinin SEO uyumlu olmasını istediği şu günlerde, SEO konusunda bilgi sahibi olmak ve SEO uyumlu arayüzler kodlayabilmek arayüz geliştiricileri için çok büyük önem taşıyor. Bu sebeple, SEO ile yakından ilgilenen bir arayüz geliştiricisi olarak, arayüz geliştiricilerinin bir tasarımı dökerken genel olarak dikkat etmeleri gereken bazı SEO […]

Kategoriler
SEO

Google FriendFeed’i Bitirdi

Google, bundan uzun bir süre önce popüler sosyal paylaşım platformlarından bir tanesi olan ve 2009 yılının sonunda Facebook tarafından satın alınan FriendFeed’i filtreye almıştı. Bu Filtre işleminden kısa bir süre sonra Google Plus’ın yayın hayatına başlaması oldukça tartışma yaratsa da, filtrenin üzerine bir de popüler FriendFeed kullanıcılarının FriendFeed’i kullanmayı bırakmaları eklenince, FriendFeed tamamen unutuldu. Daha önce Google+ […]