Kategoriler
İnternet Dünyası

E-Ticarette Akıl Dolu Bir Pazarlama Stratejisi: İncelediğin Ürünlerin Fiyatları Düştü!

Bundan beş yıl önce yazdığım, Web 3.0 Notlarım başlıklı yazımda, E-Ticaret ve Web 3.0 konusuna değinirken, e-ticaret sitelerinin gelecek yıllarda kullanıcılara yalnızca ilgilendikleri alanlarda içerik göstereceğini belirtmiştim. O yıllarda “bu ürüne bakanlar şunlara da baktı” şeklinde içerikler bulunsa da, her kullanıcıya özel olan “sizin için seçtiklerimiz” gibi içerikler Amazon gibi dev sitelerde bile bulunmuyordu. Bunun sebebi […]

Kategoriler
İnternet Dünyası

Web 3.0 Notlarım

Tim O’Reilly’nin Web 2.0 terimini ilk kullanmasından günümüze ortalama 8 yıl geçti. İnsanlar, 8 yıl boyunca Web 2.0 olarak adlandırdığımız internet çağında durmaksızın içerik ürettiler. İnternetin fikir paylaşımına en açık mecra olması ve çeşitli servisler ile içerik üretmenin kolaylaşması, dünya genelinde 2 milyar internet kullanıcısının oluşmasında en büyük etken oldu. Bu 2 milyar internet kullanıcısının oluşturduğu ve […]