Kategoriler
SEO

Web 3.0 ve SEO

Bugüne kadar yerli ve yabancı birçok platformda, birçok farklı kişiyle kısaca Semantik SEO olarak adlandırdığımız kullanıcı davranışlarının arama sonuçlarına etkisi olup olmadığı konusunda ciddi tartışmalar gerçekleştirdim. Benim savunduğum düşünce, sitede kalma süresi, kapalı profillerde (kişisel Facebook hesapları gibi) yapılan doğal paylaşımlar gibi şeylerin arama sonuçlarına hiçbir etkisinin bulunmadığı yönündeydi. Bana karşı savunulan düşünce ise, Google’ın her şeyi […]

Kategoriler
SEO

Semantik SEO ve Domain Seçimi

Bildiğiniz gibi, SEO çalışması gerçekleştirilecek olan sitenin alan adının site içeriği ile ilgili olması ve -varsa- anahtar kelimeyi barındırması SEO açısından oldukça önemlidir. Özellikle belirli bir anahtar kelimeye çalışma yapılırken, anahtar kelimenin alan adında geçmesi çalışmaları %20-30 oranında etkilemekte ve hatta kelimeye göre jenerik alan adlarında bu etki %40-50 oranına çıkabilmektedir. Günümüzde özellikle jenerik alan […]